This is How I Feel, Volume 57

by Roo on May 30, 2014

in this is how I feel

If you’re new here (hello!), This is How I Feel happens on Fridays, reflecting my deep, deep love of GIFs and dumb captions.

___________________________________

When my pregnant friend says about her new baby “My mom said I was sleeping through the night by the time I was four weeks old, so I’m guessing he will, too.”

This is How I Feel, Volume 57

___________________________________

Watching The Mindy Project with Jack.

This is How I Feel, Volume 57

___________________________________

Trying to keep tabs on kids at a birthday party.

This is How I Feel, Volume 57

__________________________________

Hungry, and then not hungry.

This is How I Feel, Volume 57

___________________________________

When I can’t find my phone.

This is How I Feel, Volume 57

___________________________________

Want more This is How I Feel? They happen every Friday riiiight heeere. If you’re new or you want to travel back and revisit them, you can click here to see them all, or click here to start at the very beginning.

{ 17 comments… read them below or add one }

Lauren May 30, 2014 at 10:48 am

Since you make my Fridays, here’s hoping this makes yours: http://www.pinterest.com/pin/438538082438290203/

Reply

ashley @ sunnysideshlee.com May 30, 2014 at 10:56 am

lmao to the mindy project! thats how we are at my house – i’m in love with the show. my wife, not so much hahaha!

Reply

Ryan Ropero May 30, 2014 at 10:56 am

The wife makes me watch the Mindy Project.
I only like Morgan Tookers aka RANSOM!!

Reply

Erma May 30, 2014 at 11:15 am

If there’s a series of stages one goes through after losing and searching for one’s phone, that would be the “panic” stage. Been there.

Reply

Courtney @ Don't Blink. Just Run. May 30, 2014 at 11:22 am

I don’t like The Mindy Project, however that gif could summarize me and my wife with practically anything I try to get her to watch! LOL

And WTF is up with that horrible ostrich. I would have nightmares for WEEKS if that thing was staring me down like that!

Reply

shelby May 30, 2014 at 11:43 am

OMG THE THIRD ONE JUST KILLED ME DEAD

Reply

Alicia May 30, 2014 at 11:46 am

I don’t know what is going on with the kid/donkey/ostrich but I can’t stop lauging

Reply

Trude May 30, 2014 at 11:57 am

I need to save that clapping one for anything I like and the BF doesn’t. So perfect! And when you can’t find your phone? #thestruggleisreal :)

Reply

Caitlin @ {walker whimsy} May 30, 2014 at 12:03 pm

Number three is like chaos theory in a GIF. I’ve watched it play five times and I still have no idea what’s going on. I feel bad for the kid, though. Our neighbors had ostriches when I was growing up and we found out (the hard way) they are basically great big feathery bullies.

And then the random donkey. O.O

I don’t even know who I am anymore.

Reply

Kat May 30, 2014 at 12:40 pm

This might be my favorite This Is How I Feel yet…the kids birthday party. OMG hahahahaha! So true and also wtf was happening there? Searching for the missing phone is spot on! BEEEEEN there!

Reply

Amanda May 30, 2014 at 1:01 pm

The chaos in #3 – LOL. Right when I thought the situation couldn’t get more random, the donkey strolled by as if nothing happened.

The last one reminded me of when I lose my glasses… except there’s more injuries.

Reply

Steph Reiner May 30, 2014 at 2:27 pm

What… I don’t even… that third .gif… I can’t even figure out what’s happening but I also can’t stop watching it. Like “hey, why’d you let your kid ride a donkey while a crazy ostrich chased them?” Where would you even go to do that?

Reply

Natasha May 30, 2014 at 3:52 pm

Every. Single. One.
First:thanks for reminding me I’ll once again have a newborn here in LESS THAN A WEEK AND THERE GOES ALL THE SLEEPS. but George Clooney is still soooooo much sexy, so I’ll forgive you.
The Mindy Project. Best show ever. WINE BRA. I love her so hard. Hubs tolerates it, but I catch him laughing ;)
The phone one just made me sad, cuz HAAAAAANKKKKK. and Breaking Bad is over :(

Reply

Lauren @ Faith and Macaroni May 30, 2014 at 3:54 pm

I think this is my favorite one ever. EVER. I watched the ostrich video 3 times!! The knife one was creepy… but also very true.

Reply

Jess May 31, 2014 at 1:11 am

That can’t find my phone one is everything for me right now.

Reply

Renate June 2, 2014 at 10:54 pm

As the sweat evaporates, it creates a cooling effect. this ceiling fan is very different to the
fan described above due to the design features. Floor space and ceiling height will probably be factors to think about when picking
out the unit.

Reply

Nichole June 3, 2014 at 12:33 pm

Mindy Project FTW! And my husband secretly loves it too…I’m sure of it. ;)

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: